I Językowa Szkoła Podstawowa "Language" w Wyszkowie
Wigilia szkolna
Wigilia to nie jest czas,
gdy potraw sto na stole.
Wigilia to przepiękny czas,
gdy siedzimy wszyscy w kole
i mamy bliskich przy stole.
Podziękowanie
Kartki świąteczne z życzeniami
W grudniu w naszej szkole po raz kolejny odbył się konkurs na kartkę świąteczną w języku angielskim dla klas I-III i IV-VIII. Uczniowie jak zwykle miło nas zaskoczyli i z wielkim zaangażowaniem przygotowali kartki świąteczne z życzeniami.
Oto wyniki konkursu:
KLASY I-III
I miejsce Jurek Kępka kl. 2
II miejsce Lena Pujer kl. 3
III miejsce Jakub Skłucki kl. 3
KLASY IV-VIII
I miejsce Marcel Harasim kl. 5A
II miejsce Antoni Stanczewski kl. 7A
III miejsce Kacper Koński kl. 4A
Wojciech Krajewski kl. 7A
Wszystkim uczestnikom dziękujemy za wzięcie udziału w konkursie, a zwycięzcom gratulujemy!
Szkolny Konkurs Kolęd i Pastorałek
W czwartek 16 grudnia w I Językowej Szkole Podstawowej "Language" w Wyszkowie odbył się Szkolny Konkurs Kolęd i Pastorałek dla klas I-III. Konkurs zorganizowany został przez Panią Krysię Augustynik. Uczniowie pięknie zaprezentowali swoje talenty wokalne, a jednocześnie wprowadzili wszystkich w świąteczny nastrój. W składzie jury zasiedli: Pani Dyrektor, nauczyciele, oraz reprezentacja samorządu szkolnego.
Wyniki konkursu przedstawiają się następująco:
1 miejsce - duet Lena i Oliwia Pujer. kl I i II
2 miejsce - zespół Kornelia Wóltanska, Iga Więcek, Julia Oleksiak , kl.I
3 miejsce - duet Maja Rzempołuch, Joanna Górska kl.I
Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział w konkursie i gratulujemy wygranych!
Kartki Bożonarodzeniowe
Od połowy listopada w naszej szkole realizowany był projekt wymiany kartek bożonarodzeniowych. Projekt dotyczył języka niemieckiego i kartki z życzeniami wykonane były właśnie w tym języku. Udział w projekcie wzięły klasy 7a, 7b i klasa 8. Uczniowie bardzo zaangażowali się w swoje zadanie, włożyli dużo pracy w to aby kartka była ładna i estetyczna. Każdy uczeń miał dobranego losowo partnera bądź partnerkę z zaprzyjaźnionej szkoły na Litwie. Otrzymaliśmy już kartki od rówieśników. Niektórzy uczniowie nawiązali kontakt przez media społecznościowe ze swoimi "partnerami". Projekt miał na celu rozwijanie kompetencji językowych, integracji klas oraz urozmaicenie nauki tego języka w nietypowy sposób.
Opiekunem projektu była nauczycielka języka niemieckiego Paulina S.